onsdag 30. mai 2012

Nytt ansvar i praksis

Heei!

Tenkte bare å si at jeg har fått nytt ansvar i praksis. Hver gang jeg er i paksis nå får jeg ansvar for å ta med en gruppe ut der jeg underviser dem. Dette er for elever som ønsker å ha et mer stille læringsmiljø. Jeg ser at barna liker det. Med disse gruppene bidrar det til at de får tatt opp mer hvis det er noe de lurer på. Disse gruppene er spesielt bra for de som er mer tilbaketrukken og ikke tør å si mye i klassen. Gruppeundervisningen følger akkurat samme program som de andre. Reglene for å bli med disse gruppene er at de klarer å oppføre seg, hvis ikke blir de sendt inn i klassen igjen.

Ja det var egentlig det jeg ville si, så.. Jeg trives veldig godt med dette og jeg opplever med mer ansvar også mer respekt som voksen.

Jeg ville bare ta med dette bilde for å vise eksempel på at barna er kreative og finner på mye der de har det morsomt og trives. 

Vet at det har blitt dårlig med bilder nå dessverre.

1 kommentar:

  1. Med ansvar for egen gruppe har du vist at du kan ta ansvar og at barna har respekt for deg. Da får du god erfaring og mye læring.

    SvarSlett