tirsdag 7. februar 2012

Gjør deg klar for lesetime

Hallo! Enda en praksis dag over. Ville bare si en liten ting jeg gjorde med barna i dag. Jeg hadde ansvar for lesetimen i begynnelsen av timen i dag. Jeg har tidligere sagt at de pleier å lese hver dag på begynnelsen av dagen. Det ble meg som satt i gang med dette. Etterpå fikk jeg barna til å lese selv i egen bok. De var utrolig flinke idag. Alle var stille når jeg ba dem om det. Det var utrolig gøy! Jeg følte meg trygg på egne evner som gjorde at jeg var sikrere i voksenrollen. 

//weheartit
Jeg har dessverre ikke noe bilder fra praksis. Har mistet det bildet jeg tenkte på å ha med.



1 kommentar:

  1. Så bra at du opplevde at du fikk med barna og opplevde mestring. Da har også barna fått mye utbytte av timen. Når fu føler at dette har gått bra da smitter det over på barna. Og det er en god følelse. Ut fra det du skriver og reflekterer så har dette vært en god time både for barna og deg, den voksne. Flott at du formidler og deler dette. Det er ikke gitt av seg selv å få til en god time. Lykke til videre.

    SvarSlett